Op het moment dat uw website niet bereikbaar is heeft Weblogics een stappenplan ontwikkelt samen met onze hostingpartij. 

Stap 1
Als u uw website, websites of server niet kan benaderen dan zou het kunnen dat u geblokkeerd bent door de aanwezige firewall. Om dat uit te sluiten vragen wij u een website check te doen op: https://www.controlepaneel.com/knowledge-base/tools.php. Hier vult u uw website adres (bijvoorbeeld jansen.nl) of het IP adres van uw server in, vervolgens controleren wij of deze online is.

Als deze online is, dan bent u hoogstwaarschijnlijk geblokkeerd door de firewall. Stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Vermeld daarbij duidelijk om welke website of server het gaat zodat wij u kunnen helpen. Is de website of server wel offline, ga dan verder naar stap 2.


Stap 2

We plegen geregeld onderhoud aan alle door ons onderhouden servers, dit onderhoud gebeurt over het algemeen s'avonds laat en s'nachts tussen 23:00 en 3:00. In het geval van spoed kan het ook wel eens voorkomen dat wij noodgedwongen overdag onderhoud plegen.
Op https://www.controlepaneel.com/knowledge-base/incidents.php vindt u een overzicht van eventueel geplande onderhoudsvensters.
Is er geen onderhoudsvenster gepland of gaande, dan gaat u verder naar stap 3.

Stap 3
Heeft u alle stappen doorlopen en er is geen sprake van een blokkade, onderhoud of een storing dan kunt u contact opnemen met ons op 020-2611834. We zullen u helpen bij het identificeren van het probleem en uiteraard ook met het oplossen hiervan. Bel enkel als u het stappenplan doorlopen heeft, anders worden er mogelijk kosten in rekening gebracht.

Als wij niet bereikbaar zijn kunt u onze hostingpartner Xynta bellen op 085-4006666. Dit gaat enkel om server problemen.
Problemen met de email of een ander probleem loopt enkel via Weblogics.